nedeľa 15. januára 2017

Thoughts, candles and snow



Hi
Dnes som tak rozmýšlala... ako a kam sa plánujem posunúť ďalej, plány do budúcna, kam po strednej škole, naplnenie mojich snov a predstáv a také všelijaké záludné a hlboké myšlienkové prechádzky. 
Postupne si uvedomujem že vlastne dňom a dňom sa stávam dospelšou čo ma ešte viacej núti sa takto zamýšľať. Potom mám v hlave rozvýrené rôzne myšlienky a postupne si ich skladám dokopy. Niektoré predstavy sú aj celkom scary a nepredstaviteľné ale zároveň a ten najsilnejší pocit čo vo mne je že sa teším, áno som veľmi zvedavá ako ja teda spisovateľka svojej budnúcnsoti podniknem.
Pravdupovediac takéto momenty a chvíľky na zamýšľanie mám veľmi rada heheh.
A samozrejme aj toto je treba v živote nie sú to stratené chvíle! Treba sa na čas zastaviť a trošku tak uniknúť od reálneho sveta do čarovej budúcnosti. Ideálnym dňom kedy takéto chvíle trávim pri oddychových činnostiach býva väčšinou nedeľa. Ako teda aj tá dnešná haha. 
V dnešnom príspeveku Vám teda iba takto jednoducho zhrniem príjemné chvíľky, momenty tohoto týždňa.

 Konečne som si po dlhej dobe zažala sviečky čo vytorilo príjemnú atmosféru hahah

Taktiež konečne po dlhej dobe som sa odhodla si spraviť prestávky medzi učením a sadnúť si ku klavíru aspoň na polhodinku a teda momentálne upratať si noty :D

Po super dlhých zamrznutých dňoch bez snehu konečne aj nasnežilo ^^ 

Takéto cesty zo školy milujem :3 

Sobotňajšia zasnežená, "králičia" prechádzka 

A dnešná knižková, čajová, chill nedeľa



Tak dnes to ešte vidím na nejakú aj študjínu chvíľku a možno kreslenie, ale čoskoro som späť s novým príspevkom :) 

A bientôt ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára