streda 25. januára 2017

January New In

Hey !
Taký ten super pocit keď už je (znova) streda, schyľuje sa k víkendu, prešli dva krvilačné týždne plné skúšania a písomek a konečne mám po dlhom čase normálne kľudné a neučiace poškoské poobedie (to sa naozaj často nestáva!) a super plus, skončili sme o pár hodín skôr haha.
Tak som si teda pripravila znovu také menšie New In.
 Ako si samú seba všímam moc v poslednej dobe nenakupujem čo ma aj celkom uspokojuje (and of course aj moju peňaženku), a ako som si prezerala pred pár dňami šatník zistila som že mám veľmi veľa vecí pekných aj nových čo nenosím. Neviem či to možno nazvať vlastnosť ale teda niečo také, no jednoznačne to na sebe nemám rada lebo sa mi takto naukladá kopec oblečenia a zrazu zistím že niektoré veci som na sebe mala možno dva krát. Jedným z hlavných dôvodov na toto je že počas týždňa nosím v škole uniformu a cez víkendy si teda občas aj to nové niečo na seba hodím :D. 


Takže prvý kúsok čo tu mám je dá sa povedať "konečne nájedný" sveter. Na jeseň myslím že aj v dvoch príspevkoch som spomenula že hľadám nejaký super sveter a nejak sa mi nedarilo. No prišli povianočné zľavy a tento mi sadol uplne super!
/Forever 21/


Oh krajky :3 tie z módy nikdy nevyjdu a sú vždy "très chic". Takýchto tričiek, blúziek mám zopár a určite si ešte niekoľko za život zaobstarám 
pretože sa mi aj celkom ľahko kombinujú a veeeľmi rada ich nosím (aj keď občas... nenosím :D).
 Táto stála 12,99 a keď som videla ako delikátne vyzerá na vešiaku a ešte delikátnejšie oblečená nebolo
čo riešiť. 
             /Zara/

Tieto topánky som prvý krát zbadala asi ešte v júni 2016 na stránke Zary a stáli myslím 45,95 a akosi sa mi zapáčili. Neprišli mi ako môj štýl ale niečo sa mi na nich veľmi pozdávalo a hovorím si skúsiť takéto niečo by možno bolo fajn. Po druhý krát som ich zbadala už v obchode a to za 12,99 ! Tak teda snáď s nimi niečo na jar/leto vymyslím ^^.
       /Zara/

Po ružovej šáločke som túžila už nejaký kúsok času. Mám síce ešte dve ale tak na obmenu tri sú
akurát!
/Ikea/


 Áno, diár je super vec! 
Osobne to račej preferujem ako si zapisovať veci do telefónu čo som robila často, ale predsa nie je nad takúto klasiku si pekne zapísať povinosti a dôležité záležitosti do pekného diáru :).
/Martinus/



And that's it.
Pekný zbytok stredy ! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára