nedeľa 29. januára 2017

It's freezing outside

Bonjour bonjour 
Wuuu takže konečne! 
Kde bolo tam bolo, že som mala taký sen a predstavu že na mojom blogu niekedy bude outfitový príspevok/príspevky ... Hľa tá chvíľka nastáva teraz! 
Tak teda áno nejak sa mi to zaujímavo zvláštne podarilo.
S priateľom sme si dali sobotňajšiu, rannú, super zamrznutú prechádzku po Trnave a niečo skúsili pofotiť. Tak a teda čo to vyšlo. Sobota bola veľmi zamrznutá a studená bolo asi -5 stupňov no mala som pocit že kľudne mohlo byť aj -20!. Tak teda aj som sa tak zamrznuto "zladila". Pod kabátikom ktorý ma zahrieval som mala teplú mikinu (áno tu na fotkách nie je videť heh), čierne rifle lebo tie sú vždy okay, super teplé topánky and of course je zima tak predsa čiapka a šál ! No a na rukavice ako vždy som zabudla. 
Tak teda tu je môj prvý outfitový pokus, snáď sa to časom bude len vylepšovať :D.

Kabát: Primark
Rifle: H&M
Šál: Lidl (oh lala áno to je ten úžasný šál :3)
Čiapka: House
Batoh: New Look
Topánky: Clark's











Snáď sa Vám prvý outfitový príspevok pozdáva, a bientôt ! :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára