streda 18. januára 2017

10 facts about me


Hello
Dear readers!

Dnes som sa rozhodla že napíšem taký príspevok, že niečo kúsok o mne, mojej personality. Už si tento blog vediem nejakú tú chvíľku a moje príspevky ako ste si mohli všimnúť sú vedené takou spontánnou a voľnou formou že nie som špeciálne zameraná na jednu konkrétnu vec či tému a píšem rôzne a o všeličom a takto nejako ma to zatiaľ baví haha :) .
Tak teda let's go and get to know me little bit more!

1. Milujem králiky 
Haha toto znie tak vtipne :D. Ja som blázon do všetkých zvieratok ale z nejakého dôvodu sa veľmi rada identufikujem s králikmi (nie nie som na zvieratá ani nejem ich potravu). Keď som bola malá tatino mi čítaval rozprávku Smelý Zajko a tak som ju mala rada že mi ju čítal možno aj každý druhý deň heheh. A tak som si predstavovala ako ten zajko prežíva dobrodružstvá a túžila po takom, jedného dňa som teda naozaj králika dostala! A teda prežila som sním úžasných 10 dobrodružných rokov a jedného dňa môj dlhoročný, smelý, uškatý priateľ odišiel. No o rok na to som si obstarala novú smelú bielu kamarátku ktorá bude mať čoskoro 2 roky.

2. Rada sa učím a rozprávam inými jazykmi 
Francúzština, angličtina , kúsok nemčina a už kúsok pribúda aj japončina (no jo to bude na dlho).
Jednoducho bavia ma :D. Neviem či mám na to konkrétny dôvod ale nejak sa mi páči používať rôzne prízvuky a tak si rozprávať, písať aj rôzne školské eseje, či len tak niečo niekde písať kde môžem využiť svoju fantáziu a myšlienkovú tvorivosť a tak teda všeobecne je to zaujímave spoznávať tým niečo nové.

3. Som vegetariánka 
Haha toto vyznelo ako nejaké tažké moderné priznanie :D.
Vegetariánka som v podstate už od roku kedy som sa narodila. Moji rodičia žijú vegetariánsky život už dlho a tak sa rozhodli že to teda bude pretrvávať nadaľej. Nie nenútia ma ale som stým ako si za tých 19 rokov aj celkom spokojná a cítim sa dobre a nechcela by som nič meniť. Nie som jedna z tých ľudí ktorí kruto držia vegetariánsky/vegánsky život a už som v živote jedla mäso mnoho krát a myslím že určite ma v živote ešte stretne.

4. Hrám na klavíri
Klavír je jedna z tých vecí kvôli ktorej som rada že žijem. Síce nevyhrávam ako Mozart (možno niekedy), ale milujem ten pocit keď mám čas po škole alebo aj večer teda povedzme si kedykoľvek sa mi zachce, a cítim ako sa spojím s hudbou ktorá z klavíra vychádza a moje myšlienky či dobré zlé sú fuč a som iba ja a klavír v našej inej galaxii.

5. Mám rada horory
Yes please, horory mám zo všetkých žánrov pravdepodobne najradšej. Dokázala by som ich pozerať celé dni. No teraz som si dala menšiu väčšiu prestávku kvôli škole a povinnostiam. Ostatné filmy mám rada takisto ale horory a hlavne tie ktoré sú podľa skutočnosti a odohrávajú sa tam nevysvetlitelné javy sú veľmi zaujímavé, a ešte keď sú so spojením detektívky to je najlepšie.

6. Mám rada poriadok 
S radosťou môžem na seba povedať že mám rada veci keď sú na poriadku. Dávnejšie som na sebe veľmi neznášala že mám vo všetko strašný bordel no postupne som sa dopracovala k zmene a som rada že to je tak ako teraz.

7. Rada kreslím 
Kreslenie je znovu jednou z mojich naj naj záľub, kedy môžem využiť svoje myšlienky, predstavy a fantáziu a vytvoriť to na papier. Keď som bola menšia často som si predstavovala že som módna návrhárka a kreslila som si rôzne modely a kolekcie a hovorila si že raz budem druhá Coco Chanel haha :D. Často som tiež pozerávala a teda ešte aj pozerávam módne prehliadky, a listovala časopisy kde som naberala "inšpirácie" pre moje čmáranice. No nejak som sa dostala na strednú školu kde som od tejto úžasnej predstavy odstúpila a prijala skutočnosť žeby to bolo v tejto dobe kedy je konkurencia vysoká náročné a možno skúsiť niečo iné. No ktovie možno raz...

8. Milujem cestovanie
No jo toto je jedna z tých vecí čo veľa z nás miluje, ale povedzme si prečo nie? Už zopár štátov som navštívila a plánujem ich ešte mnoho navštíviť. Ten pocit že nasadnete do lietadla, vlaku, auta a za pár hodín sa ocitnete niekde mimo domova kde nikto nerozpráva vašim jazykom a ste odkázaní na to vyraziť, zažívať adventures a objavovať niečo nové.

9. Milujem srandu a zábavu
Ja som jednoducho milovník každej srandy... Najradšej mám také tie uplne deep smiešne záležitosti na ktorých sa s kamarátkami vieme smiať bez prestávky aj 10 minút až nás to dojme k slzám a vždy keď si na to spomenieme tak to začne odznovu.

10. Milujem hudbu 
Tak toto asi vyznelo najviac klišé oh lala... :D
Hudbu milujeme (asi) každý. Na oddych, povzbudenie, zlú náladu, jednoducho hudba vžy príde vhod. Moje najobľúbenejšie žánre sú rock a klasická hudba. Áno spolu to moc nesedí haha. Ale nejak za posledných pár rokov som si to takto nejak zamilovala a teda tú klasickú hudbu často si aj hrávam. Samozrejme nepočúvam výhradne iba tieto dva žánre rada si vypočujem aj niečo iné.



Vidíme sa čoskoro ! :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára