nedeľa 22. januára 2017

Recipe: Oreo ice cream

Hi! 
Tak ako na každý víkend ako aj na tento som sa veľmi tešila, a nemola som sa ho dočkať lebo v škole sme mali toooľko toho a ešte obzvlášť keď tu máme polrok. Prežila som ho tak celkom pohodovo, sobota strávená v Bratislave s priateľom a nedeľa znova taká oddychová. Tak ale teda poďme k príspevku !
Tento receptík na home made zmrzlinu som objavila ešte počas zimných prázdnin a spravila som ju na nový rok a bola celkom úspešná. Tak teda v piatok som ju vyčarovala po druhý krát a rovnako super vyšla. 

Čo potrebujeme:
2x somtana na šľahanie (360ml)
1x kondenzované mlieko, Salko (390g)
1x veľké balenie Oreo sušienky (176g)

Receptík: 
Ako prvé si našľaháme smotanu aby sme ju mali pekne tuhú, šľaháme približne 10 minúť. Nasleduje kondenzované mlieko, ja som použila bežné Salko ktorého som naliala približne trištvrtinu konzervy aby zmrzlina nebola moc presladená. A ako poslednú najdôležitejšiu ingredienciu, sušienky som si nakrájala na väčšie kúsky a niektoré aj na drobnejšie. Zopár si môžeme nechať na ozdobu. Pridáme k ostatným ingredienciám a všetko pekne, zľahka zamiešame. 
Na záver nalejeme do plastovej nádoby a dáme na noc stuhnúť. 

Et voilà :) 






Tak teda idem ešte popracovať na školských povinnostiach ktoré ma neminú, a už čoskoro sa znova vidíme pri novom príspevku ! :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára