štvrtok 17. novembra 2016

Small haul

Oh Bonjour 
Štvrtok ! 
A už tu máme znova víkned, YEEES! 
My máme zo školy riaditeľské voľno takže to znamená že aj zajtrajšok je voľný deň ktorý určite užitočne využijem na učenie (aspoň kúsok), možno hľadanie topánok na stužkovú (veru čas sa mi kráti :O), a popritom strávim kúsok času aj s priateľom. 
Taaak a nejaké tie novinky. V soboňajší, nákupný deň ktorý som spomínala v predošlom príspepvku som dúfala že nájdem fajn sveter a s ľútosťou sem musím napísať že som nenašla ! Ale ja sa nevzdávam ešte stále som odhodlaná loviť. Zato som ale našla krásnu košieľku s magical printom a so super materiálom. Veď to určite dobre poznáte; idete do obchodu stým že nie nemusím si kupovať zbytočnosti idem si len nájsť konkrétnú vec a preč, ale tak keď už nájdete niečo čo viete že ozaj neoľutujete a nie je to konkrétna vec po ktorú ste išli a kúpite viete že ste jednoducho true lady ktorá nemá nikdy dostatok pekných vecí. 



/Zara/

Tak a túto vecičku keď som našla moje srdce zajasalo až do neba pretože presne takúto princeznovskú/vílovskú čelenku som hľadala a trošku som mala tušenie že takú v obchode nenájdem ale našla som ! 
/Forever 21/

No a tieto úžasné gumáčiky a dáždnik... bude to znieť vtipne, ale vyhrala som ich ! 
Ešte ked som bola v Prahe u Baťu na Václaváku :D. 


Tak a ešte takýto asi posledný, krásny, jesenný pohľad tohoto roku zachytený v Trnave ^^

Dnešné ešte poobednajšie pečenie  čokoládových cupcakes


Prajem pekný štvrtkový večer and see you soon ^^


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára