nedeľa 6. novembra 2016

First weekend of November

Ahojte 
Tak teda už tu máme znova november, haha ako minulý rok o takomto čase.
November som odštartovala celkom dobre teda čo ma teší po tej teraz asi najhlavnejšej stránke a to školskej že som nejaké tie písomky napísala celkom úspešne, čo sa mi snáď podarí aj s tými ostatnými ktorých mám celkom kôpku a dá sa povedať že aj málo času ale verím že to do decembra všetko čo mám napísať šikovne postíham. A takto teda aj trávim tento víkend, prepisovanie poznámok a veľká kopa písmen, viet a definícií ktore všetci vieme že čo sa nám uchovávajú do hlavy náhle po písomke 60% z toho tvrdého úsila sa naučiť tých 8 strán sa záhadne vyparí. Nuž ale asi to tak má byť. 
Tento týždeň tak ako minulý vo štvrtok a piatok som si odpracovala svoju praktickú maturitu  a to obsluha stužkovej ale tento raz s postom manažérky oh lalá ! Asi nie som typ človeka či vie riadiť ľudí alebo im prikazovať činnosti ktoré majú spraviť, ale teraz som si to mohla tak trošku vyskúšť a musím povedať že je to celkom ťažké a ešte ak ide o ľudí vo veku ako ste vy o to je to náročnejšie ale znovu, mohlo to dopadnúť 10 krát horošie alebo 10 krát lepšie takže bolo to nakoniec fajn.
Po sobotnajšom dlhom spánku som sa pustila priamo do učenia a dostala sa až sem do nedeľnajšieho poobedia. Tak a teraz si hovorím ešte si musím pozireť dva predmety a potom si zaslúžene pozriem ten horor čo som nedopozerala z predminulého týždňa. 

Niečo ako ranná, športová prechádzka


Posledné úpravy pred nezabudnuteľnou nocou

Toustík s avokádom popri sobotnajšej časti Scream Queens (joooj to je úžasný seriál)

Nedeľné #autumedition raňajky haha

A ešte tu mám taký trošku malý typ ako si môžete skrášliť zošit niečo ako DIY, áááno Klára už je november, ok. Našla som si na stránke We Heart It zopár pekných obrázkov a ešte nejaké z mojích fotiek, zašla do tlačiaňe, hop nalepiť a máme tu originálny zošit.


Aj taká králička čo stále behá a hľadá to správne miesto kde niečo odkusnúť alebo aspoň nadzobnúť nejaký ten kábel potrebuje poobednajší odpočinok


Prajem Vám ešte príjemný zbytok rainy nedele :) 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára