piatok 11. novembra 2016

Oh it's Friday ^^

Bonjour 
Tak
Myslím si že každý sa teší vždy na víkend a ešte určite viac o to keď máte za sebou ťažký týždeň plný písomiek a skúšaní. Ojojooooj. Ja som inak ani tento týždeň nestrávila, učenie učenie a učenie. Popri tom som si ale musela nájsť čas na nejaké to malé odreagovanie a tak som si zahrala na klavíri, zacvičila, prečítala niečo z knižky. Ale teraz sa už teším na zaslúžený oddych ktorý snáď neprejde tak rýchlo! V sobotu máme na pláne s kamarátkami výletík do BA popozerať nejaké novinky čo majú v obchodoch (žeby som našla nejaký sveter?) a teda ešte zopár doplnkov na stužkovú! Ktorú máme už presne za 2 týždne! A kedže ja som taký o neskorenec a na poslednú chvílu nechávač, tak som si práve teraz objednala šaty (haha no snáď ti dojdu že áno). 

Ovocný chia pudding na lepšiu energiu pri učení

A kúsoček po kúsku... tiež pozeráte filmy aj viac ako týždeň ?


Snáď sa vidíme čo skoro, a prajem ešte pekný zbytok piatku či ho trávite niekde na párty, s kamarátkami, prieteľom/prieteľkou alebo len tak doma pri filme a počúvate ako kvapkajú kvapky na okno ako ja hihi ^^ 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára