streda 30. novembra 2016

Favourite autumn/winter nail polishes

Dobrý večer prajem 

Ja tieto stredy nejak moc nemám v obľube.
Ach
Sú strašne únavné, pomalé a prídu mi ako keby sú občas nekončiace, a to asi preto že v škole sedím skoro do 16:00. A to už tu je zase večer všakže, a čas na učenie práve nastáva. Ale ja si hovorím ja sa nedám, ty čas jeden! Stihnem napísať príspevoček v ktorom sa s Vami podelím o mojich obľúbených lakoch na nechty, ktoré počas týchto chaldnejších mesiacov nosím a dá sa povedať že pomerne často striedam do kolečka lebo tie farby mi učarovali a nejak ma nechcú omrzieť čo je len dobré žejo heheh. 


Ja som s týmito lakmi nadmieru spokojná lebo spĺňajú presne tie správne požiadavky a to sú že naozaj uschnú do 60seconds, farba je stále rovnako žiarivá počas celej doby ako ho máte na sebe a čo je to najhlavnejšie, vydrží minimálne 5 dni ! Mám ich ešte v rôznych odtieňoch takže na výber je ich veľa, a teda slečny ak neplánujete utratiť viac ako 3€ za pomerne kvalitný lak, tento 100% odporúčam.
/Rimmel Queen of tarts 315, Caramel cupcake 500/

Fúúha tento lak mám už vyše dvoch rokov a čo sa mi na ňom veľmi páči je že po takej dlhšej dobe jeho konzistencia je stále super rovnaká a áno tá farba má totally vintage nádych. 
/Lancôme/

A tu je môj najnaj favorit!
Kúpila som si ho že na stužkovú lebo sa mi perfektne hodil ku čelenke, a zaujal ma tou "zvláštnou" farbou. Na každom svetle sa mi za každým zdá úplne iný a s odleskom rosegold farby, a jeho cool výhdou je že sa dobre nanáša a zaschne tak isto rýchlo ako tie od Rimmel. No jednoducho MAGNIFIQUE !
/Pupa/


A čas na učenie nastáva, right now.
Ak máte tiež veľa povinností tak Vám prajem veľa šťastia a úspechov na ich zvládnute a snáď čoskoro tu dáme znova stretko.

Aurevoir 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára