utorok 1. novembra 2016

Autumn holidays, name day and gold nature

Bonjour ^^
Po celkom krátkej dobe (asi prvý krát od existencie tohoto blogu) sa tu ozývam tak trošku ako trávim tieto jesenné, farebné dni. 
Tak napríklad taká sobota! Už skoro ráno po tej školskej akcii čo som spomínala ktorá vyšla celokm dobre, sme o 6 ráno vyrazili na výletík do Prahy. Na výstavsku v Holešovicích sa konal ako každoročne Designblok ktorý tu trval celý víkend a konali sa tu prehliadky mladých dizajnérov, prezentovali sa nové nápady mladých umelcov, či už móda alebo rôzne predmety. Ja som tu pobudla asi 4 hodiny a nič takéto som predtým ešte nenavštívila a musím povedať bol to pekný zážitok. 
Neskôr sme išli do centra pobehať Václavák, Palladium a Karlov most. No a už vo večerných hodinách sme vyrazili domov. Týmto dňom som dá sa povedať aj oslávila meniny hihi.



Tak a táto mňamka... Ak navštívite Prahu toto je must-have! Keď sme boli v Prahe pred vyše mesiacom som tomu odolávala ale teraz som si hovorila už neodolám :D 



Jesenné radosti v parku



V pondelok sme s priateľom dodatočne oslavovali moje meniny a tak teda sme strávili skoro celý deň pečením týchto užasných cupcakes s príchuťou pumpkin spice. Príprava bola super jednoduchá a veľmi voňavá, no z 24 kúskov nám nejak vyšlo 32 a piekli sme to asi na 3-4 krát haha. 
Recpet nájdete tuto a perfektne sa hodí na tieto jesenné dni :3 

Takéto kawaii darčeky som dostala od priateľa ^^

A ešte dnešná, kásna, poobedná prechádzka s kamarátkou 



Tak a ja sa pustím asi ešte (určite, veď musím) do učenia a potom to bude chcieť ešte nejaký filmík.
Dúfam že si tieto pekné dni užívate tak isto ako ja, and see you soon ! 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára