nedeľa 27. novembra 2016

...and we will shine like a stars

Hello!
Tak teda znovu nedeľa pfjuu a dostala som sa sem a, super stužková za nami.
 Normálne mi to príde neuveriteľné že wau, ja? stužková? tak rýchlo?
Veru áno.
Pravdu povediac na stužkovú som odzačiatku vôbec ale že vôbec nechcela ísť že načo, čo tam, nechce sa mi, kde zoženiem šaty ach.
Ale potom som si povedala veď nebuď labuť a pôjdeš.
Aj keď som všetko našla až na poslednú chvíííľu, ten večer sa mi veľmi páčil ^^.

Takúto krásnu výzdobu sme mali ^^

Princeznovský outfit :3. Naozaj krajšie šaty pre moju náročnú dušu som si asi nájsť nemohla a ešte za neskutočnú cenu, 38 eur :D.
Dlho, dlho som rozmýšlala aké topánky sa hodia ku šatám či čierne alebo takéto nude no hvorím si tieto sú tá správna voľba heh.
A ešte som to doplnila jemnou čelenkou, áno ktorú na fotkách nižšie vôbec nie je videť ach :D.
/Šaty-Asos, Čelenka-Forever 21, Topánky- Reserved/



S njakrajšími princeznami 21th storočia ^^ 


Mňam mňam mňam úžasná tortička


Tak takýto malý príspevok o stužkovej, prečítať knižku a ešte načerpať sily na nový fresh týždeň pred nami.
Pekný zbytok nedeľe magical readers! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára