piatok 22. novembra 2019

Rendez-vous with my Girlfriends





Ahoj ahoj :) 
Takto pred týždňom som bola na ceste z Oxfordu po príjemnom dníku s kamarátkami. Slečny boli tuto v UK na návšteve už minulý rok, žiaľ mala som veľa školy tak mi na ne vyšlo celkom málo času no ajtak sme si to dobre užili. Tento rok som mala o niečo času viac no čo si budeme hovoriť, utieklo to zase ako voda! V piatok sme si dali výlet do Oxfordu aj s kamarátkou z Birminghamu a veru, užili sme si riadny dievčenský fun day :) 

***
Hi Hi :) 
Last week at this time I was on my way from Oxford after lovely day with my friends. Girls came to see me last year as well, however I had quite a lot of uni and I lacked to spend more time with them, nevertheless we enjoyed it anyway. This year, I had bit more time however, it went super fast! On Friday we made trip to Oxford also with a friend from Birmingham and we had truly amazing girl's fun day :) 

Museum Time ! 






Neskôr sme prechádzali mestom, uličkami, objavovali sme obchodíky

***
EN
Later on we were strolling through the city, streets, exploring little shops















Time for tea :) 





Večer sme sa pobrali domov kamošky šli smer Birmingham a ja som sa dostala domov s menšími komplikáciami. Na stanici som sa dozvedela že mi zrušili vlak kvôli povodniam ktoré sú tu momentálne silné, a tak ma posadili do taxíka ktorý bol preplatený vlakom, to bolo teda žúžo!
Kamarátky v sobotu prišli tiež kadejaktak kvôli záplavám nešiel vlak, a mhd mala problémy tiež. No podarilo sa nám úspešne si vychutnať dobré jedlo, drinky a pozreli sme si Bridget :)

***
EN
In the evening we made our journeys back home, friends went to -> Birmingham and me... with a bit of complications, home too. On the train station I discovered my train was cancelled due to floods which are recently quite intense, I had a taxi which was refunded by the train, it was cool journey !
Friends came on Saturday with slight complications too, cancelled trains and public transport, aaah. However, later on we successfully enjoyed yummy food, drinks and we watched Bridget :)






V nedeľu sme si spravili výletík do malebnej dedniky Great Malvern, užili si farebnú atmošku a dali fajn kávičku :) 

***
EN 
On Sunday we made a trip to lovely village Great Malvern, enjoyed colourful atmosphere and had good coffee :) 












Večer sme zakončili v kine na "Last Christmas". Musím povedať že som mala úplne iné očakávania z filmu no príjemne ma prekvapil. Bolo to ne typypcky happy-end Hollywoodske, také rozumné citlivé a pekné :) 

***
EN 
In the evening we ended up in cinema for movie "Last Christmas". I have to admit my expectations were very different but I was pleasantly surprised. It was not so typical happy-end Hollywood, kinda mindful, subtle and nice :) 


V pondelok som mala už školu a prezentáciu, tak sme so slečnami strávili ešte pekné poobedie a na stanici už sa len rozlúčili. Boli to krásne chvíľky. Som veľmi rada že mám v živote super ľudí ako tieto mladé dámy. Ani more a stovky kilometrov naše priateľstvo nerozlúči <3. 

***
EN 
On Monday I had uni and presentation. Afterwards, with girls we had nice afternoon and later, on station we just said Bye. Lovely moments behind. I am very happy and lucky to have in my life pleasant people such as those young ladies. No ocean, no hundreds of kilometres will tear us apart <3. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára