štvrtok 14. novembra 2019

November Rain & Nature Still Going Gold



Ahojte :)
Prajem Vám príjemné jesenné podvečerie. 
Dnes som odprezentovala návrh na dizertačku o ktorej téme pochybujem či to bol dobrý ťah. No vec je tá že apsoň zabrdnem do niečoho čo ma baví ako hobby a zároveň skomplikujem s niečím o čom mám menší šajn/poznanie. Prezentácia myslím bola v pohode až na momenty kedy som prevracala slovosledy a slová sa snažila interpretovať rukami :/ :D, ale inak sa to dalo!!! Po prezentácii my znovu vyšplechlo blato spodkachličky, tento krát na elegantné nohavice čo ma trošku zabolelo ale nech. Momentálne pracujem na ďalšej prezenácii zameranej na medzinárodné podnikanie a multikulturálnu komunikáciu na strednom východe jooouh! Počasie je tu momentálne krejzy, vietor silný, mrazivý a dážď, asi taký typický November.  A zajtra ma čaká veľký a verím že zaručene veselý deň. Kamarátky zo SK prišli na návštevu tak ideme na výlet do Oxfordu. Následne u mňa strávia 3 dni na ktoré sa moc teším :) 
A tu pár jesenných fotiek z čarovného Worcestershire :) 

***
EN 
Hello :) 
I wish you nice autumn evening. 
Today I presented my dissertation proposal about which topic I am bit concerned, was it good decision? However, the thigh is I will explore something deeply I enjoy as a hobby and I will complicate it with something I know less about LOL. Presentation I assume went alright, except moments when I turned around sentence order and tried interpret english words by hands :/ :D, nevertheless it was fine!!! After presentation again I got mud on, this time on elegant trousers which was bit painful, but whatever. At the moment I am working on another presentation related to international business and cross cultural communication in Middle East jouuuh! Weather here is quite crazy, rainy, freezing, I guess typical November. And tomorrow awaits me big, surely fun day. Friends from Slovakia came for visit and we are going on a trip to Oxford. Aaand we will spend whole weekend plus Monday together, I am warmly looking forward quality time :) 
And here are some autumn pictures from magical Worcestershire :) 




















Wish you all the good ! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára