nedeľa 5. februára 2017

Welcome February & New FUNKO POP!

Hey Ho ! 
Juhú tak je tu (znovu) Február !
A ja si zatiaľ na naňho nemôžem stažovať! V piatok sme mali polročné prázdniny ktoré ozaj padli vhod a malý oddych nezaškodí. Počasnie síce bolo znovu také všelijaké, mrholujúco-pomiešané, ale  s kamarátkou sme si spravili taký poobedný výlet do Bratislavy ktorý vyšiel na jednotku. Len tak letmo sme boli pozireť čo je nové v obchdoch a dať si niečo na zjedenie. No a teda hlavná vec na ktorú som sa tešila bola nová figúrka Funko Pop! ktorú som si tam bola vyzdvihnúť.
Ako začal nový rok povedala som si a ako som aj spomínala v prvom Funko príspevku že predsa je to normálna vec ak sme akýmsi zvláštnym spôsobom "upnutí" na tie materiálne predmety, nech sú akékoľvek a robia nám radosť, som sa teda rozhodla ak ma to bude naďalej baviť budem figúrky zbierať!
No a novou figúrkou v klube je krásna červenovlasá Ariel v rozkošných ružových šatách ktorú môžete v celej svojej kráse vidieť na fotkách.
A ešte ako sme tak prechádzali po obchdoch nič moc ma zvláštne nezaujalo až na jedno úplne králičie tričko ktoré priamo zo seba vydávalo: "Kúp si ma" ^^.





/Tričko - Bershka/


"What a pink post" hahahah.
Prajem pekný zbytok nedele :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára