piatok 17. apríla 2020

3rd Spring in England





Ahoj, 
Piatkový večer, celkom pekný upršaný deň zamnou. Strávený bakalárkovaním. Akurát idem zapracovať na ovocných knedlíkoch a potom pozrieť Annu z domu zeleného. Ráno som mala nápad na (dnes som vstala 12:45! To je tak keď so spolubývajúcou rozoberáte do 4 ráno Annu zo zeleného domu, bývalé záležiotsti a popritom sa píše práca :D) nejaké ovocné knedlíky.
 Predošlý týždeň bol pre mňa emocionálne náročnejší. Na veľký piatok, presne 5 rokov čo som domov priniesla moju králčiu princeznu...ukončila jej obšťastňovanie našej rodiny. Och. Bolo mi to veľmi ľúto a smutno. Kto tento môj blog ako tak sleduje, asi vie že králiky akosi patria k môjmu životu. Nejak sa snimi rada stotožňujem, mám rada ich nemú ale milujúcu prítomnosť. Čo je ale hlavné a začo som vďačná, sú tie krásne spomienky ako popri učení na strednej som sa mala ským pomaznať, koho po terase v noci nahánať, kŕmiť mandľami, robiť manikúru a mnoho ďaľších pekných momentov. 
Okrem iného pracujem na ukončení školy, bakaláročka sa už pomaly dostáva do peknej fázy! Maximálne som sa snažila využiť to krásne počasie čo tu teraz máme. Na apríl veľmi prekvapujúce. Slnečno a okolo 20 stupňov úúúple super. Tak sa učím, čítam, trávim čas na dovrku alebo sa chodím prejsť tuto navôkol kde to prekrásne kvitne. Veľmi sa teším keď po 14tom máji budem mať viac času a poobdivovať ďalšie vykvytnuté parky. Joooyyy. 

***
EN 
Hello, 
Friday evening, kinda nice rainy day. Spend time wiring my dissertation. And now I am about to cook my dinner and watch Anne of Green Gables. Since the morning I have this idea, (Today I woke up 12:45! When you talk with your housemate about lovely movie Anne of Green Gables, past life events, and by that we were also writing reports :D) making a fruit dumplings. Last week was for me quite emotionally hard. On great Easter Friday, exactly five years I got my bunny princess...she passed away and ended her route of bringing fluffy happy moments to our family. I felt indeed sad and sorry for whole situation. Who knows me and follow this blog for a while is aware I am at some point connected with rabbits. I really enjoy their silent however loving presence. Nevertheless, I am grateful for the moments my bunny Kralička, Luna gave me, the time I had somebody to cuddle with while studying, somebody to chase during night on terrace, feeding with almonds, making a manicure and other happy moments. 
Anyways, I am daily working on finishing academic year, my business project is slowly getting pretty! Moreover, I try to get most of the beautiful, not usual British April weather we have got here now. Is mostly sunny and around 20 degrees, completely wonderful! So I study, read and spend time in the backyard. Moreover I look forward to 14th of May, day I submit my last work for uni, I will have time to explore more blooming parks around. Yaaay.

MON COEUR <3
MERCI


































Nech sa Vám darí :)


***
EN
Have a good time :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára