piatok 1. júna 2018

SPRING IN UK / END OF FIRST YEAR ON UNI / FASHION MOMENTS


No znova to bola nejaká tá doba.
Ako som sa vrátila z "Ístr brejku", bola som hneď zahĺbená do školských povinností no zároveň načo som sa veľmi tešila, že zažijem jar v Anglicku! A teda v tomto príspevku sa s Vami podelím o moje jarné zážitky.
 Mám rada všetky ročné obdobia ale ani jedno nie je tak kvetinkovo čarovné ako jar. Ten úžasný pocit keď prejdete okolo rozkvitnutého kríku, stromčeku na ulici alebo vidíte niekoho rozkvitnutú záhradú a ešte keď je cítiť TÁ VÔŇA sviežosti (nie ako sprej na WC ale tá ozajsntá vúňe sviežosti :))! To jednoducho milujem, určite nie som sama kto je fanúšíkom týchto momentov :).  A tak popri školských povinnostiach som bola rada za každú chvíľočku keď som išla do školy, zo školy či len tak do mesta a spatřila peknú kvetinku hneď som si privoňala a samoška aj cvakla :D.
Tiež som veľmi vďačná že mám možnosť bývať v tak fajn univerzitnom domčeku ktorý má nazvem to že "mystery garden", pretože zakaždým keď tam raz za týždeň (keď je lepšie počasie tak tam sedím aj častejšie haha :D) prídem je tam niečo nové vykvitnuté! Som teda zvedavá čo ešte do môjho odchodu tam vykvitne :).





Najväčšia radosť bola rozhodne z pivoniek !







Tuto pár nádher čo som zachytila z parkov a ulíc :3









A zvlášť tento magický krík! už keď som dva metre pred ním cítim tu nádhernú vôňu :3





 Okrem iného na začiatku mája ma počas skúškového prišla navštíviť aj sestra, a vyšlo nám krásne počasie, bolo tu neuveriteľných 26 stupňov! Boli sme na jednom markete ktorý tu robila jedna stredná škola, tu som si kúpila super super Superdry overal za smiešne 4 libre a 3 knižky za 1 libru. No jednoducho tieto marekty/ bazáre majú vždy perfektné deals, takže sa oplatí ich ísť omrknúť !





Tento vintage obchod patrí asi k jednému z mojích najobľubenejších miest tu. Vždy sa prídem popozerať čo je nové, vyskúšať si nejaké kúsky a preniesť sa nachvíľku späť do 20-teho storočia.







Úpsešne sa mi podarilo tiež zakončiť japončinu vďaka ktorej tento druhý semester bol o niečo zábavnejší čo sa týka predmetov ako ten prvý. Na poslednú prednášku učiteľka priniesla krásne kimoná (yukata) a kaligrafiu a bola riadna zábava :)





Učenia sa napísať správne usagi = králik :D




S Nature Society sme boli na koncoročnom výlete v jednej veľmi peknej rezervácii, Knapp & Papermill Reserve, čo mi nachvíľku pripomenulo domov, konkrétne čarovné, Myjavské kopanice kde som často chodila na potulky, na lúky a do lesíkov.









Robila som taký experiment s ryžovou múkou že vyskúšam mrkvový koláč no teda úspech to nebol, múka bola ako keby klasická hrubá múka no trojnásobne hrubšia a koláčik bol taký dosť hustý niečo medzi chlebíkom a hlinou? :D Tú som síce nejedla no tá konzistenica bola ako normálna hlina. Na druhý deň bol o niečo lepší, vláčnejší no tak či tak aspoň nabudúce viem že ryžovú múku na koláč nepoužijem :D.



15. mája som mala prvú a poslednú písomnú skúšku tohoto ročníka a teda už čakám len na finálne výsledky ktoré sa dozviem v júni, takže už mám také pololeto a veľmi som sa tešila že si nájdem čas aj na tú obľúbenú módu, a tak som strávila nejaký čas len tak klikaním a pozeraním outfitov počac Festivalu v Cannes ktoré boli tento rok znovu dokonalé. Najmä výtvory od Dior, Chanel a Alebra Ferretti.
Tuto je pár mojich favoritov :)










Ako minulý rok, švédska víla Elsa Hosk za mňa mala najúžasnješie šaty. Ten materiál, strih, samozrejme dokonalý odtieň ružovej farby,  "sukňový závoj", a mašličky <3 = dokonalé šaty.




Moja verzia :D




Tiež som si pozrela Cruise prehliadku Dior, ktorá bola inšpirovaná Escaramuzas = ženské, mexické jazdkyňe ktoré predvázdazajú náročné a challenging kúsky na koňoch v tradičných, dlhých sukniach s krajkou, tylom a samozrejme aj nejaké to vyšívanie. Prehladika sa konala vo francúzskom Chantilly   , tie modely boli veru skvosty :3.



A môj favorit Chanel, Cruise kolekcia bola takisto MAGNIFIQUE ! Nádych 70s, perfektné skombidonavie farieb, strihov, tie rozkošné baretky, a ako to Chanel vždy vie "zabiť" v Grand Palais, paradné zátišíčko.






Ak si nájdete kúsok času len tak sa pokochať krásami z týchto ateliérov, alebo nabrať inšpiráciu do šatníka, tu je Chanel prehiladka, tu Dior.
Verím že jar si užívate rovnako ako ja, a ak tiež študujete, prajem ešte úspešné ukončenie školského roka :).




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára