utorok 24. októbra 2017

HOW IS IT GOING?

Ahojte! 
A už nám fičí znova nový týždeň, (možno že aj) plný zaujímavých dobrodružstiev. 
Ja som pár dobrodružstiev za poseledné dni zažila a tak ma napadlo že by bolo dobre ich tu share-núť. Čo také počas univerzitného života v UK možno zažiť. 

MATRICULATION CEREMONY 
4th of October sme mali všetci international students, po našom=imatrikulačky. Nejak som si to celé nevedela predstaviť čo ako tam budeme robiť, najväčší strach som mala že tam budeme musieť mať každý nejaký špeciálny prejav! Naštastie moje obavy ostali niekde v kúte a bol to jeden krásny zážitok. Mali sme veľmi milé občerstvenie, pokec medzi nami študentami a profesormi, ale čo bolo hlavnou časťou večera,  dostávali sme Matrikulačný certifikát, teda oficiálne sme boli privítaní na univerzitu. 






PIANO LOVE GOES ON 
Klavír sa za posedných 11 rokov stal neodmysliteľnou časťou môjho života. Ešte v časoch maturitných som dosť uvažovala či sa nevydám touto cestou, študovať hudbu. No ako som tak rozmýšlala dospela som k tomu že račej nie lebo neviem či by ma to až tak napĺňalo. Doma som hrala  každý deň a vedela som že tuto určite nejaký klavír sa nájde! Tak som si zobrala pár nôt a ten klavír tu ozaj je! A dokonca dve krásne krídla <3. 
Takže skoro každý deň, po škole alebo večer si idem niečo zabrnkať a hneď som lepšie naladená do života :). 



BOOKS MARKET 
Jednou z úžasných udalostí ktorá sa konala pred dvoma týždňami bol "výpredaj" kníh zo školsko-mestskej (to tak divne znie omg) knižnice. Boli tam knižky z odborov čo bolo úplne super a samozrejme aj knižky na voľný čas. 
Ja som si pár kúpila a to každú za 50pencí ! 


HURRICANE OPHELIA? 
Možno ste zachytili že nedávno Írskom prefrčal hurkán Ophelia a zastavil sa tak trošku aj tuto v Anglicku. Bolo to minulý týždeň, pondelok 16th of October. Ráno ako som odhrnula záclony som sa zapozerala na slnko a nejak som nechápala čo to vidím. Zvláštny ružovo-žltý úkaz čo mi po chvíľke doplo že je slnko hehe. Celý deň bol neskutočne silný vietor a paradoxom bolo že na dotyk hurkánu bol krásny slnečný a dokonca horúci deň ! 


A takúto zlobu to porobilo vo vchode na campus! 

See you soon Readers :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára