nedeľa 11. decembra 2016

DIY: Winter Wonderland

Salut mes amis
Juchúúú Vianoce 
Ja sa tak strašne veľmi teším, a určite aj Vy :3

V tomto príspevočku by som Vám chcela predstaviť pár jednoduchých nápadíkov ako si môžete skrášiť, vydekorovať alebo ozbobiť izbu alebo len tak prihodiť doma niedke vianočnú ozdobu.
Jááá som sa na tento moment veľmi tešila kedy si nájdem čas a porobím nejaké tie ozdoby a teda porobila som a poďme sa na to pozrieť.

1. Venček
Táto dekorácia mi padla ako prvá do hlavy lebo je najjednoduchšia, a proste venčeková klasika. Ako základ je dobré mať niečo pevné, a teda odporúčam tento slamenný venček.
Použila som basic bielu trošku priesvitnú organzu/stuhu ktorú obmotáme okolo celého venčeka. Ak sa zdá "nahý" kľudne obmotajte viac krát. A teraz tá najkrajšia časť: malé dekorácie na ktoré použijeme lepiacu pištoľ a dozdobujeme podľa svojej fantázie.
And that's it!



2. "magický" konárik
Výroba tejto dekorácie je o kúsoček náročnejšia ale jednoznačne stojí za to.
Ako základ od čoho sa budeme odvíjať potrebujeme konárik, ja som použila takýto obyčajný, biely ktorý nájdete v každom kvetinárstve, alebo druhá alternatíva skutočný konárik zo stromu. 
Nastriháme si špagát na 3 rôzne dĺžky spravíme uzlík na prevlečenie na konárik a následne na špagát s lepaicou pištoľou lepíme znou rôzne dekorácie. Ja som použila pierka, guľôčky a hviezdičky a už na samotný konárik zavesíme ostatné ozdoby





3. Mini lesík 
Osobne tento idée sa mi páči najviacej, znova veľmi jednoduchý a roztomilý :D. Potrebujeme vázu (krčah?), do ktorej dáme zopár ihličnatých konárov a následne ich dozdobíme zopár ozdobami, ja som použila malé vianočné guľky a vtáčika a samozrejme keď už sme v tom lesíku potrebujeme pod stromamy nejaké zvieratká a ja som použila jelenčekov. 


4. Fľašky
Já som jednoducho blázon do fľašiek :D. Baví ma ich zbierať a následne dekorovať tak a na toto obdobie si hvorím tiež potrebujú nejaké oživenie. Potrebujeme iba fľašu a umelý najlepšie "zamrznutý" kvet et voilà.

5. Svetielka 
Ja som ich použila takto maximálne jednoducho obmotala okolo postele  pridala som záclonku and that's it ! 



Snáď sa Vám páči zopár týchto nápadov a zatiaľ do skorého videna :) ! 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára